مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:252023-12-27سياسي

بازخوانی اندیشه مرحوم «آشتیانی» چراغ راه جهاد دانشگاهی است


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی برای طی کردن مسیر پیشرفت و فتح قله های موفقیت باید اندیشه های زنده یاد کاظمی آشتیانی را بازخوانی کند و آن را سرلوحه چشم انداز خود قرار دهد.

- بازخوانی اندیشه مرحوم آشتیانی چراغ راه جهاد دانشگاهی است ایسنا/قزوین رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی برای طی کردن مسیر پیشرفت و فتح قله های موفقیت باید اندیشه های زنده یاد کاظمی آشتیانی را بازخوانی کند و آن را سرلوحه چشم انداز خود قرار دهد.

فرشاد پیله چی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی برای طی کردن مسیر پیشرفت و فتح قله های موفقیت باید اندیشه های زنده یاد کاظمی آشتیانی را بازخوانی کند و آن را سرلوحه چشم انداز خود قرار دهد و موضوع چراغ راه قرار دادن اندیشه های مرحوم آشتیانی باید در تمامی بخش های جهاد دانشگاهی از آموزشی تا فرهنگی مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: تأسیس پژوهشکده سلول های بنیادی رویان، خدمتی بود که مرحوم آشتیانی از صفر آغاز کرد و آن را به بالندگی رساند و امروز سبب شده است که نه تنها بیماران در داخل کشور با روش های درمانی مختلف معالجه شوند بلکه شاهدیم بیماران از سایر کشورها برای دریافت خدمات درمانی به ایران سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی اندیشه مرحوم «آشتیانی» چراغ راه جهاد دانشگاهی است

بازخوانی اندیشه مرحوم «آشتیانی» چراغ راه جهاد دانشگاهی است