مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:252024-01-09سياسي

توزیع 90 هزار بسته معیشتی در استان زنجان در سال گذشته


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون 90 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و مددجویان زنجانی توزیع شده است.

-  روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس با اشاره به اجرای طرح رزمایش مؤمنانه در کمک به نیازمندان و مددجویان زنجانی اظهار کرد: این طرح در قالب 5 مرحله پویش مردمی با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری اجرایی شد.

  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 812 مرکز نیکوکاری در استان فعال است، گفت: خوشبختانه با حضور فعال این مراکز اقدامات خوبی در بحث برخورداری مددجویان انجام شده است.

  وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 90 هزار بسته معیشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است، گفت: این بسته های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند شکر و سایر نیاز های نیازمندان بوده است.

  صالحی ادامه داد: همچنین در این مدت 740 هزار پرس غذای گرم از طریق مراکز نیکوکاری و در شهرستان های مختلف توزیع شده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از حضور و همراهی خیرین در توزیع بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم گفت: آخرین پویش اجرا شده در استان مربوط به شب یلدا بود که همان گونه که خیرین و نیکوکاران در همه زمینه های پای کار مساعدت به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 90 هزار بسته معیشتی در استان زنجان در سال گذشته

توزیع 90 هزار بسته معیشتی در استان زنجان در سال گذشته