مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:552023-12-28سياسي

تصویب 30 مصوبه عمرانی برای توسعه کوهپایه


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در نشست پیش از سفر شهرستانی استاندار اصفهان به کوهپایه، بیش از 30 مصوبه عمرانی در راستای توسعه امور زیرساختی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در آستانه سفر استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شهرستان کوهپایه که در روزهای پیش رو رقم خواهد خورد، نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست امور زیربنایی، زیرساختی و عمرانی شهرستان کوهپایه که برای مردم ایجاد چالش کرده بود مورد رصد و بررسی قرار گرفت تا با تصویب مصوبات و پیگیری در اجرا، مشکلات ایجاد شده مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه که بیش از 5 ساعت به طول انجامید، بیش از 30 مصوبه در راستای عمران و آبادانی شهرستان کوهپایه اتخاذ شد.

دکتر زینلیان در خصوص اهم مصوبات عمرانی شهرستان کوهپایه، گفت: مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی شهرستان، تکمیل فاضلاب شهری تودشک، تعیین تکلیف کارگاه های مزاحم شهری و تسریع در روند نقشه برداری و صدور سند روستاهای شهرستان از جمله مهمترین مصوبات عمرانی این شهرستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 30 مصوبه عمرانی برای توسعه کوهپایه

تصویب 30 مصوبه عمرانی برای توسعه کوهپایه