مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:502024-01-09حوادث

تشکیل 4000 پرونده در حوزه جرایم اقتصادی در 9 ماهه سال جاری


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تمرکز پلیس بر کشف پرونده های کلان و سازمان یافته ، عنوان داشت: در 9 ماهه سال جاری در حوزه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی بیش از 4000 پرونده تشکیل و پیگیری شد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تمرکز پلیس بر کشف پرونده های کلان و سازمان یافته ، عنوان داشت: در 9 ماهه سال جاری در حوزه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی بیش از 4000 پرونده تشکیل و پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی با تاکید براینکه مهمترین ماموریت و رسالت پلیس امنیت اقتصادی مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی به منظور ایجاد بستر سالم و لازم برای فعالیت فعالان اقتصادی است، عنوان داشت: مفسدان و مجرمان اقتصادی با اقدام مجرمانه خود و با انجام اقداماتی از جمله احتکار، پولشویی، اختلاس، رشا و ارتشا و .

به دنبال کسب سود های آورده هستند .

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال جاری بیش از 4 هزار پرونده در راستای مقابله با مجرمان و مفسدان اقتصادی از جمله جرایم فرار مالیاتی، احتکار، زمین خواری، پولشویی، اختلاس، رشا و ارتشا، ربا خواری، تعدی به اموال دولتی و .

تشکیل و پیگیری شده است، بیان داشت: بطور حتم در این رابطه همکاری هموطنان گرامی می تواند پلیس را در اجرای بهتر ماموریت هایش در مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 4000 پرونده در حوزه جرایم اقتصادی در 9 ماهه سال جاری

تشکیل 4000 پرونده در حوزه جرایم اقتصادی در 9 ماهه سال جاری