مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:102024-01-17بين الملل

رویترز: آمریکا مجددا در فکر اضافه کردن نام حوثی ها در فهرست «تروریسم» خود است


خبرگزاری رویترز از تصمیم دولت آمریکا برای درج دوباره نام جنبش انصارالله یمن در فهرست به اصطلاح «تروریسم» خود خبر داد.

- رویترز: آمریکا مجددا در فکر اضافه کردن نام حوثی ها در فهرست تروریسم خود است خبرگزاری رویترز از تصمیم دولت آمریکا برای درج دوباره نام جنبش انصارالله یمن در فهرست به اصطلاح تروریسم خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی که نامی از وی نبرده است، اعلام کرد: قرار است که دولت آمریکا اقداماتی را برای درج دوباره نام حوثی ها (جنبش انصارالله) در فهرست تروریسم خود به شکلی ویژه اتخاذ کند.

آمریکا 16 فوریه 2021 جنبش نام جنبش انصارالله یمن را از فهرست گروه های تروریستی خارج کرد و در سایه تحولات دریای سرخ به نظر می رسد که آمریکا با حملات به یمن قادر به متوقف کردن عملیات ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی نبوده و به همین دلیل بار دیگر به سلاح تحریم و تروریسم روی آورده است.

ارتش های آمریکا و انگلیس بامداد جمعه چندین حمله هوایی را علیه نقاط مختلف یمن در چهار استان از جمله صنعا، الحدیده، تعز و ذمار صورت دادند و طی روزهای گذشته نیز حملات مشابهی انجام شد.

با توجه به این حملات اما مقامات یمن به کرات تاکید کردند که دست از حمایت از ملت فلسطین بر نخواهند داشت و عملیات ارتش یمن در دریای سرخ فقط کشتی های رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: آمریکا مجددا در فکر اضافه کردن نام حوثی ها در فهرست «تروریسم» خود است

رویترز: آمریکا مجددا در فکر اضافه کردن نام حوثی ها در فهرست «تروریسم» خود است