مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 06:152024-01-08سياسي

ظرفیت های دستگاه های اجرایی راهگشای احیای بافت تاریخی گرگان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: باید با شناسایی ظرفیت های قانونی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در راستای رفع موانع و مرمت و احیا بافت تاریخی گرگان اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد ساوری شامگاه یکشنبه در هفتمین جلسه کارگروه مرمت و ساماندهی شهر تاریخی استرآباد(گرگان) اظهارکرد: هدف کارگروه شهر تاریخی استرآباد احیا این اثر تاریخی به عنوان هویت شهر مرکز استان است و هر دستگاه اجرایی و خدمات رسان باید با بهره مندی از اعتبارات و ظرفیت های خود برای احیای این شهر تاریخی نقش مؤثری ایفا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: شهر تاریخی استرآباد به دلیل وسعت کار مرمت و احیا، اعتبارات مورد نیاز، همچنین تأثیر احیا آن بر توسعه و رونق گردشگری استان و شهر گرگان و از همه مهم تر نقش هویتی و تاریخی آن از مگا پروژه های مهم استان است.

وی بیان کرد: برای مگا پروژه های همچون شهر تاریخی استرآباد باید اقدامات را از بن بست بودجه و اعتبار سازمانی خارج کنیم و با ایجاد هماهنگی بین بخشی و ایجاد هم افزایی به سمت استفاده از ظرفیت های قانونی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ملی و استانی حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های دستگاه های اجرایی راهگشای احیای بافت تاریخی گرگان

ظرفیت های دستگاه های اجرایی راهگشای احیای بافت تاریخی گرگان