مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:552024-01-08اقتصادي

اجرای 30 طرح گردشگری در کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: طی 9 ماهه سپری شده از سال جاری، 173 نفر متقاضی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بوده که با 73 نفر موافقت اصولی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، داریوش فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، معرفی میراث فرهنگی، جذب گردشگر و توسعه صنایع دستی را از جمله رویکرد جدیدی این ادره کل دانست.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در بحث توسعه گردشگری، ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه اطلاع رسانی، تبلیغات و توسعه زیرساخت ها در بحث سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به استفاده از ابزارهای نوین در بحث معرفی و تبلیغات، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت نخبگان پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی با استفاده از تکنولوژی های برتر در فضای مجازی و برگزاری جشنواره ها مختلف؛ استان را معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: آنچه در بحث تبلیغات مهم است، استفاده از بخش خصوصی است که شاهد حضور پررنگ آن ها جشنواره ها و نمایشگاه ها در بحث معرفی استان هستیم، فرمانی با اشاره به اثرگذاری بخش خصوصی، نخبگان و همچنین تأمین اعتبار در بحث گردشگری داخلی، اظهار کرد: در بحث معرفی استان در فضای بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 طرح گردشگری در کرمانشاه

اجرای 30 طرح گردشگری در کرمانشاه