مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:202024-01-15اقتصادي

اشتغال زایی برای 36 هزار نفر تا پایان دی ماه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید نهضت ملی احیا و راه اندازی مجدد واحد های تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال یا افزایش ظرفیت تولید، - از ابتدای سال تاکنون از محل راه اندازی واحد های جدید و همچنین احیا واحد های راکد برای حدود 36هزار نفر در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی شغل ایجاد شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید نهضت ملی احیا و راه اندازی مجدد واحد های تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال یا افزایش ظرفیت تولید، رفع مشکلات و اعطای تسهیلات است.

در ابتدای دولت سیزدهم بیش از 50 هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل در کشور وجود داشت و همین مساله ضرورت احیای واحد های صنعتی راکد را بیش از پیش نشان می داد.

دولت سیزدهم وعده داد که برای حل مشکلات واحد های صنعتی از هیچ فعالیتی دریغ نمی کند.

در این راستا نهضت احیا واحد های اقتصادی راه اندازی شد.

نهضت احیا واحد های اقتصادی در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر خنثی سازی تحریم ها و مردمی کردن اقتصاد، لزوم ایجاد ساز و کاری منعطف، چابک، پاسخگو و مردم پایه جهت رصد محیط و اتخاذ تدابیر و تصمیات به هنگام با هدف احیا، نوسازی و فعال سازی واحد های اقتصادی غیرفعال و نیمه فعال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 36 هزار نفر تا پایان دی ماه

اشتغال زایی برای 36 هزار نفر تا پایان دی ماه