مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:302024-01-20سياسي

لزوم تاسیس مجتمع های اردوگاهی برای بی خانمان ها در رشت


بر لزوم تاسیس مجتمع های اردوگاهی برای ساماندهی افراد بی خانمان در سطح شهر الزامی است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گفت: بر لزوم تاسیس مجتمع های اردوگاهی برای ساماندهی افراد بی خانمان در سطح شهر الزامی است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز 30 دی ماه در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص اجرایی کردن مفاد آیین نامه ساماندهی افراد بی خانمان، ولگرد و متکدی، با اشاره به اینکه معتاد و بی خانمان فرد آسیب دیده اجتماعی است، اظهار کرد: ما وظیفه انسانی و اعتقادی داریم تا نسبت به ساماندهی این اقشار آسیب دیده و تامین امنیت روانی و اجتماعی آنان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه 20 سال قبل دستورالعمل اجرایی مصوبه شورای عالی اداری به تمام استان ها ابلاغ شد، افزود: این دستورالعمل مبنی بر ساخت مجتمعی برای افراد بی خانمان در شهرهای پر جمعیت بود که در استان گیلان اجرایی نشد.

رییس شورای قضایی گیلان گفت: تکالیفی برای فرماندار، شهردار و حوزه های مختلفی در استانداری در این دستورالعمل تعیین شده است.

صادقی نیارکی با تاکید بر لزوم تاسیس مجتمع های اردوگاهی با ظرفیتی حدود 100 نفر به قید فوریت در شهر رشت، تصریح کرد: این مجتمع غیر از گرم خانه های شهری بوده و برای ساماندهی افراد بی خانمانی که ممکن است در سال یک یا دو مرتبه از آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تاسیس مجتمع های اردوگاهی برای بی خانمان ها در رشت

لزوم تاسیس مجتمع های اردوگاهی برای بی خانمان ها در رشت