مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:202024-01-14اجتماعي

تهیه پیش نویس برای برون سپاری بخشی از وظایف پلیس راهور


رییس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی برای برون سپاری بخشی از وظایف به جامعه خبر داد و گفت: به زودی پیش نویس این طرح آماده خواهد شد و بر اساس آن در حوزه کنترل، - پایش، نظارت و .

را به شرکت های دانش بنیان و.

واگذار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید تیمور حسینی در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات که با حضور جانشین فرمانده فراجا و روسای پلیس راه و راهور استان های سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به بارش های اخیر برف و باران در جاده های کشور گفت: به تمام عزیزانی که در این شرایط خدمت کردند خداقوت عرض می کنم و تاکید دارم که باید تسهیلات و خدمات خوبی به تمامی مسافران در جاده ها ارائه شود.

وی با اشاره به حضور سردار رضایی، جانشین فرمانده فراجا در این جلسه گفت: امروز در محضر فرماندهی هستیم که بیش از جانشینی بر مجموعه پلیس کشور نقش یک معلم را دارند و همواره همه ما می توانیم از ایشان بیاموزیم.

رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه یکی از ماموریت های ویژه پلیس تامین نظم عبور و مرور و ترافیک است که به پلیس راهور سپرده شده است، گفت: این موضوع حد و سقف و پایانی ندارد و از این رو ما در لحظه باید حضور داشته باشیم و نظم و امنیت ترافیکی را برقرار کنیم.

سردار حسینی ادامه داد: نظم در عبور و مرور و پیشگیری از وقوع تصادفات ماموریت ذاتی و رسالت مهم پلیس راهور است و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیش نویس برای برون سپاری بخشی از وظایف پلیس راهور

تهیه پیش نویس برای برون سپاری بخشی از وظایف پلیس راهور