مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:202024-01-10حوادث

ساختمان های ناایمن شیراز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند


شهردار شیراز بر ضرورت شناسایی ساختمان های ناایمن در این کلان شهر تأکید کرد و گفت: این ساختمان ها باید با همکاری دستگاه قضایی، اخطارهای لازم را از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دریافت کنند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز بر ضرورت شناسایی ساختمان های ناایمن در این کلان شهر تأکید کرد و گفت: این ساختمان ها باید با همکاری دستگاه قضایی، اخطارهای لازم را از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دریافت کنند.

محمدحسن اسدی امروز، 20 دی ماه در جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز با تأکید بر اهمیت پیشگیری قبل از رخ دادن بحران ها بر لزوم شناسایی ساختمان های نا ایمن شهر شیراز تاکید کرد و افزود: این ساختمان ها باید پس از شناسایی با همکاری دستگاه قضایی، اخطارهای لازم را از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دریافت کنند تا از بروز وقایع ناگوار که جان انسان ها را به خطر می اندازد، جلوگیری شود.

وی بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه بحران باید مورد توجه و سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و قوانین مربوط به آن در حوزه شهرداری به همه مسئولان ابلاغ شود تا با وظائف خود آشنا شده و بر اساس آن تمهیدات لازم را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های ناایمن شیراز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند

ساختمان های ناایمن شیراز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند