مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:152024-01-04سياسي

هنرمندان علیه «ترور» چه نوشتند؟


حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان، چنان تلخ و تکان دهنده بود که خیلی زود هنرمندان را هم در کنار دیگر اقشار جامعه، به واکنش واداشت؛ -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو؛  در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که به شهادت شماری از هم وطنان بی گناه و مردم عادی انجامید، جمعی از هنرمندان با پیام های تسلیت در شبکه های اجتماعی، ابراز همدری با این حادثه دلخراش داشتند که در ادامه می خوانید.

 بعد از ظهر روز گذشته، 13 دی، همزمان با برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، دو انفجار تروریستی در محدوده چهارراه جبلیه کرمان، در مسیر منتهی به گلزار شهدای این شهر، منجر به شهادت 95 نفر و مجروح شدن بیش از 200 نفر شد.

تقریبا از همان ساعات اولیه اعلام این حادثه تروریستی، تعداد زیادی از هنرمندان شاخص با به اشتراک گذاشتن پست و استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با خانواده های شهدا ابراز همدردی کردند.

فراخوان طناز طباطبایی و هنگامه قاضیانی برای خونطناز طبابایی ضمن تسلیت به مردم در قالب استوری، نوشت: تعداد مجروحان حادثه تروریستی کرمان به 211 نفر رسیده است.

سخنگوی سازمان انتقال خون: گروه های خونی O منفی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان علیه «ترور» چه نوشتند؟

هنرمندان علیه «ترور» چه نوشتند؟