مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:052024-01-03اقتصادي

ایران دومین تولیدکننده ی جهانی آهن اسفنجی


آیین معارفه مدیر عامل جدید یکی از واحد تولیدکننده فولاد در استان یزد برگزار و طی آن از جایگاه دوم کشورمان در صنعت تولید آهن اسفنجی در جهان خبر داده شد.

- ایسنا/یزد آیین معارفه مدیر عامل جدید یکی از واحد تولیدکننده فولاد در استان یزد برگزار و طی آن از جایگاه دوم کشورمان در صنعت تولید آهن اسفنجی در جهان خبر داده شد.

سید ابواتراب فاضل مدیر عامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر در مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، با بیان این که ساختن همواره کار بسیار دشواری است، از مدیران تلاشگر عرصه تولید که همانند دوندگان دوی امدادی در این عرصه نقش آفرینی می کنند، قدردانی کرد.

وی اسد الله فرشاد مدیر سابق فولاد غدیر را مرد فولاد ایران خواند و از برگزاری مراسم نکوداشتی برای وی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جایگاه دوم ایران در تولید آهن اسفنجی جهان ثمره تلاش های این صنعتگر پرتلاش و ارزشمند است.

فاضلی با اشاره به نام نیکوی برجا مانده از مدیریت سابق این مجموعه، گفت: باید تلاش کنیم به نحوی عمل کنیم که موفقیتهای گذشته را تداوم بخشیم.

وی در ادامه احمد صادقیان مدیرعامل جدید این شرکت فولادی را فردی جوان و فارغ التحصیل یکی از بهترین دانشگاه های کشور، دارای سابقه فعالیت در صنعت فولاد و روابط انسانی بالا خواند و گفت: از رفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دومین تولیدکننده ی جهانی آهن اسفنجی

ایران دومین تولیدکننده ی جهانی آهن اسفنجی