مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:152023-12-24سياسي

زیرساخت های حمایتی از تشکل های مردمی گردشگری تقویت شوند


معاون امور مجلس و حقوقی استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های گردشگری فارس گفت: تشکل های قوی و سازمانهای مردم نهاد خوبی در حوزه سه گانه استان فارس وجود دارد که باید زیرساخت های حمایتی از آنان تقویت شود.

- ایسنا/فارس معاون امور مجلس و حقوقی استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های گردشگری فارس گفت: تشکل های قوی و سازمانهای مردم نهاد خوبی در حوزه سه گانه استان فارس وجود دارد که باید زیرساخت های حمایتی از آنان تقویت شود.

معاون امور مجلس و حقوقی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز، 3 دی ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: در تمامی حوزه های مدیریتی و گردشگری در فارس اتفاقات بسیار خوبی روی داده است که نشان از هم افزایی و همدلی بین مدیریت و تشکل های بخش خصوصی است.

جواد واحدی تصریح کرد: تشکل های قوی و سازمانهای مردم نهاد خوبی در حوزه سه گانه استان فارس وجود دارد که باید زیرساخت های حمایتی از آنان تقویت شود.

وی با بیان اینکه فارس در حوزه های مختلف رتبه خوبی در کشور را کسب کرده است، بیان کرد: استان فارس با ظرفیت ها و پتانسیل بالایی که دارد و با ایجاد رقابت و تقویت زیرساخت ها، می تواند رتبه های برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حمایتی از تشکل های مردمی گردشگری تقویت شوند

زیرساخت های حمایتی از تشکل های مردمی گردشگری تقویت شوند