مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:502024-01-16پزشكي

انعقاد تفاهم نامه تولیدات سلامت محور توسط علوم پزشکی و جهاد کشاورزی همدان


در راستای تقویت تولید محصولات سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی و سازمان جهاد کشاورزی استان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نشست انعقاد تفاهم نامه تولید محصولات سلامت محور بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان جهاد کشاورزی استان در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم بر لزوم ورود دستگاه های مرتبط در حوزه سلامت در تحقق حوزه پیشگیری تأکید کرد و گفت: مطالبه اکثریت جامعه تقویت فضای درمان است در حالی که با تمرکز بر حوزه پیشگیری می توان چالش های درمان را نیز کاهش داد.

  محمدمهدی مجذوبی اظهارکرد: طی سالهای اخیر و با تغییر سبک زندگی و صنعتی شدن جامعه، بیماری هایی مثل سرطان شیوع پیدا کرده و متأسفانه سن ابتلا نیز کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مولفه هایی در این موضوع اثرگذار بوده که از آن جمله می توان به آب و غذای مردم اشاره کرد گفت: با تأمین سلامت آب و غذا می توان بخش مهمی از پیشگیری بیماری های غیرواگیر را محقق کرد رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به فعالیت و تمرکز گسترده دانشگاه علوم پزشکی بر پایش و ارزیابی سلامت آب و تولیدات کشاورزی و محصولات غذایی در استان عنوان کرد: در استان، تنش آبی آغازگر مسأله پایش و ارزیابی آب و غذا شد و به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه تولیدات سلامت محور توسط علوم پزشکی و جهاد کشاورزی همدان

انعقاد تفاهم نامه تولیدات سلامت محور توسط علوم پزشکی و جهاد کشاورزی همدان