مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:052024-01-15اقتصادي

اردبیل اصالت زمستانی خود را باز یافت


اگر بهار به سرسبزی اش و تابستان به گرمایش و پاییز به رنگارنگی درختانش زیباست، زمستان هم با برفش زیباست و امیدواریم که در ادامه زمستان این نعمت الهی استمرار داشته باشد تا پایانی باشد بر خشکسالی های چند سال اخیر در استان اردبیل.

- ایسنا/اردبیل اگر بهار به سرسبزی اش و تابستان به گرمایش و پاییز به رنگارنگی درختانش زیباست، زمستان هم با برفش زیباست و امیدواریم که در ادامه زمستان این نعمت الهی استمرار داشته باشد تا پایانی باشد بر خشکسالی های چند سال اخیر در استان اردبیل.

سالها بود از زمستان های سخت و بارشهای سنگین برف در اردبیل خبری نبود و کم کم به این باور رسیده بودیم که دیگر آن زمستان های پربرف تکرار نخواهد شد.

یکی تغییرات جوی و اقلیمی و گرم شدن کره زمین را علت کاهش بارش های زمستانی می دانست و در این اواخر نیز شایعه دست کاری ابرها و عقیم سازی آنها را توسط مخالفان ایران علت کاهش بارش ها بهانه قرار داده بودند.

اما به یکباره بغض آسمان ترکید و ابرهای آبستن، همه گمانه ها و باورهای غلط را نقش بر آب کرد و فرش سفید و ضخیمی از برف بر قامت منطقه ما ارزانی داشت.

امروز چهره زمستانی اردبیل زمستان های پربرف دهه 60 و 70 را تداعی می کند که نه تنها طبیعت را جان دوباره بخشید بلکه تا حدودی به دغدغه ها و نگرانی های کم آبی پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل اصالت زمستانی خود را باز یافت

اردبیل اصالت زمستانی خود را باز یافت