مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:302024-01-05سياسي

سرنخ جنایت گلزار شهدای کرمان به امریکا و رژیم صهیونیستی برمی گردد


امام جمعه موقت سمنان معتقد است فارغ از اینکه کدام گروه تروریستی مسوولیت جنایت کرمان را بر عهده گرفته، سرنخ این جنایت به امریکا و رژیم صهیونیستی برمی گردد.

- ایسنا/سمنان امام جمعه موقت سمنان معتقد است فارغ از اینکه کدام گروه تروریستی مسوولیت جنایت کرمان را بر عهده گرفته، سرنخ این جنایت به امریکا و رژیم صهیونیستی برمی گردد.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان ضمن محکوم کردن جنایت حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و تداوم جنایت صهیونیست ها در غزه اظهار کرد: سرنخ جنایتی که در کرمان رخ داد، جدای از اینکه کدام گروه تروریستی این جنایت را بر عهده می گیرد، به شیطان بزرگ و رژیم کودک کش صهیونیستی بر می گردد.

وی با اشاره به کینه صهیونیست ها از سردار دل ها ادامه داد: آنها نتوانستند عشق مردم به سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را تحمل کنند و دست به جنایت غیرانسانی زدند.

امام جمعه موقت سمنان از سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرباز نظام اسلامی نام برد و افزود: دشمنان شکست خورده و صهیونیست ها که تاب تحمل اینهمه محبوبیت را نداشتند، دست به چنین جنایتی زدند.

وی اضافه کرد: ترورها و حادثه هایی نظیر حادثه تروریستی کرمان در دوره های مختلف در ایران رخ داده و دشمنان خود می داند که با این گونه اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ جنایت گلزار شهدای کرمان به امریکا و رژیم صهیونیستی برمی گردد

سرنخ جنایت گلزار شهدای کرمان به امریکا و رژیم صهیونیستی برمی گردد