مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:402024-01-18سياسي

طرح های بنیاد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اثرگذار است/مسئولان حمایت کنند


مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) یزد با بیان این که طرح های بنیاد در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش باورهای دینی جامعه اثرگذار است، - ایسنا/یزد مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) یزد با بیان این که طرح های بنیاد در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش باورهای دینی جامعه اثرگذار است، خواستار حمایت مالی و اجرایی مسئولان از برنامه های بنیاد شد.

محمود رستگاری در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ضمن ارائه گزارش عملکرد سال جاری این بنیاد، گفت: طرح های بنیاد در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش باورهای دینی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اثرگذار است.

وی افزود: از آنجا که بنیاد فاقد ردیف بودجه دولتی است، از مسئولان به ویژه شورای اسلامی شهر تقاضا داریم برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) را مورد حمایت مالی و اجرایی قرار دهند.

رستگاری افزود: تمام تلاش ما در برنامه های بنیاد مهدویت آن است که در راستای حفظ ارزش های دینی قدم برداریم و امیدواریم شاهد بازخورد های مطلوب باشیم.

حمید رستگاری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد نیز در مورد طرح های سه شنبه های مهدوی و بوستان مهدوی توضیحاتی ارائه داد و افزود: بوستان مهدوی در کنار فعالیت های هنری و جذاب برای دانش آموزان، برنامه ترویج معارف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های بنیاد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اثرگذار است/مسئولان حمایت کنند

طرح های بنیاد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اثرگذار است/مسئولان حمایت کنند