مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:222024-01-02سياسي

شرکت در انتخابات از ابعاد اتحاد ملی و مقابله با دشمن است


یک کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر لزوم وحدت حول منافع کشور شرکت در انتخابات را از ابعاد اتحاد ملی و مقابله با دشمن عنوان کرد و گفت: منش شهید سلیمانی در وحدت و دشمن شناسی مد نظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین صلح امروز در نشست تبیینی با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری درباره مسئله سرمایه اجتماعی در سالن جلسات اداره آموزش و پژوهش با اشاره به ضرورت تقویت سرمایه اجتماعی آن را عامل تحقق اهداف کشور و افزایش دهنده ضریب موفقیت دانست و افزود: سرمایه اجتماعی شامل اعتماد اجتماعی، هنجارهای اجتماعی و شبکه های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه هرچه اعتماد تقویت شود مشارکت نیز افزایش خواهد یافت افزود: امروز دغدغه بر افزایش مشارکت باشد که این مهم با افزایش سرمایه اجتماعی محقق می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی مکتب شهید سلیمانی را در افزایش سرمایه اجتماعی موثر عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی فردی ساده زیست، با مناعت طبع بالا، مسئولیت پذیر و انقلابی بود که در رفتار او کوچکترین اثری از خودبزرگ بینی نبود.

وی اضافه کرد: باید آنقدر در خصوص ساده زیستی گفته شود که تبدیل به گفتمان شده و هیچ مسئولی جرات نکند غیر از این رفتار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات از ابعاد اتحاد ملی و مقابله با دشمن است

شرکت در انتخابات از ابعاد اتحاد ملی و مقابله با دشمن است