مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:152023-12-24اقتصادي

شناسایی 153 واحد صنفی متخلف در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به انجام 374 بازرسی در طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه یلدا گفت: در این بازرسی ها 153 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به انجام 374 بازرسی در طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه یلدا گفت: در این بازرسی ها 153 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

مرضیه یونسی افزود: در این طرح 56 تیم بازرسی در قالب گشت مشترک در سراسر استان در سطح بازار حاضر شدند و از واحدهای صنفی مرغ و ماهی فروشی، آجیل و خشکبار، میوه فروشی و قنادی ها بازرسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، وی تصریح کرد: بیشترین تخلف ها مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نظارتی 328 کیلوگرم گوشت قرمز، 107 کیلوگرم شکلات، 100 کیلوگرم خامه قنادی، 30 بسته قهوه و نسکافه، 26 کیلوگرم مرغ و ماهی، 25 کیلوگرم انواع ترشی تاریخ مصرف گذشته و 20 کیسه آرد خارج از شبکه کشف شد.

یونسی در پایان گفت: در این طرح رؤسای شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان، بازرسان و کارشناسانی از سازمان دامپزشکی، صمت، جهادکشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 153 واحد صنفی متخلف در همدان

شناسایی 153 واحد صنفی متخلف در همدان