مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:352024-01-16بين الملل

واکنش قطر به حمله موشکی سپاه


وزیر خارجه قطر در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل رویدادهای منطقه را مرتبط با یکدیگر دانست و در عین حال تاکید کرد که مسائل ایجاد شده در دریای سرخ با حل مشکل غزه حل خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی ، امروز (سه شنبه)، در حاشیه نشست مجمع اقتصادی داووس به حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل واکنش نشان داد.

منابع عراقی در واپسین ساعات شامگاه دوشنبه از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار در اربیل به دنبال یک حمله موشکی سنگین خبر دادند.

لحظاتی بعد از این حمله، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای  مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت و اعلام کرد مقرهای جاسوسی ضدایرانی را با موشک های بالستیک منهدم کرده است.

وزیر خارجه قطر با شرکت در برنامه ای در حاشیه نشست مجمع اقتصادی داووس در پاسخ به سؤال مجری درباره این حمله، رویدادهای منطقه را با یکدیگر مرتبط دانست و گفت: نمی توان رویدادهای منطقه را از یکدیگر جدا کرد .

آل ثانی در ادامه به روابط ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس اشاره کرد و افزود: ایران و کشورهای عضو شورای همکاری، همسایه هستند و همگرایی میان ما یک ضرورت است، نه یک گزینه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قطر به حمله موشکی سپاه

واکنش قطر به حمله موشکی سپاه