مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:202024-01-18اجتماعي

راه اندازی خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد


مسئول هسته مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:خط تلفنی 1570 اورژانس اجتماعی ویژه دانش آموزان در استان راه اندازی شد.

-  علی پورروستا در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف کمک به دانش آموزان، اولیا و همکاران آموزش وپرورش برای پاسخ گویی به سوالات مربوط به حوزه مشاوره و مداخله در فوریت های روانی اجتماعی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های نخست بود که خط تلفنی اورژانس اجتماعی 1570 در آن راه اندازی شده است گفت: این خط در حوزه های مشاوره، مداخله در فوریت های روانی اجتماعی و راهنمایی برای حضور در مراکز مشاوره و دریافت خدمات مشاوره ای از ساعت 8 تا 20 پاسخ گوی دانش آموزان، اولیا و همکاران آموزش وپرورش است.

پورروستا، با اشاره به اینکه این خط از جنبه های مختلف می تواندکمک کننده باشد افزود:خط تلفن 1570 آماده ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی به دانش آموزان و والدین در موضوعات مختلفی مانند آسیب های اجتماعی، اضطراری ،افسردگی و اضطراب به صورت رایگان است.

وی ،هزینه تماس با این خط تلفن را رایگان اعلام کرد و گفت: علاوه بر دانش آموزان ساکن در شهرها، دانش آموزان روستایی هم که به مرکز شهرستان خود دسترسی ندارند می توانند از طریق خط 1570 مشکلات خود را با مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی خط 1570 اورژانس اجتماعی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد