مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:052024-01-13سياسي

تاکید چین بر آتش بس در غزه و رد کوچاندن اجباری فلسطینی ها


نماینده دائم چین در سازمان ملل نسبت به تبعات کوچاندن اجباری فلسطینی ها از نوار غزه هشدار داده و بر اهمیت آتش بس فوری تاکید کرد.

- نماینده دائم چین در سازمان ملل نسبت به تبعات کوچاندن اجباری فلسطینی ها از نوار غزه هشدار داده و بر اهمیت آتش بس فوری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژانگ جون ، نماینده دائم چین در سازمان ملل در جریان یک نشست شورای امنیت این سازمان اظهار کرد، با گذشته نزدیک به 100 روز از نبرد جاری در نوار غزه بیش از 23000 نفر از اهالی این باریکه به همراه بیش از 200 نفر از پرسنل سازمان ملل و خبرنگار جان خود را از دست داده و 90 درصد جمعیت غزه آواره شده اند.

او با تاکید بر اینکه هرگونه کوچاندن اجباری فلسطینی ها باید قاطعانه رد شود، تصریح کرد: این به معنی بیرون راندن دو میلیون نفر از غزه و تبدیل این منطقه به یک به اصطلاح منطقه امن عاری از سکنه انسانی است.

در صورتی که این طرح عملی شود، یک چنین طرح وحشتناکی طبق قوانین بین المللی حکم جنایات ضدبشری را داشته و منجر به از بین رفتن کامل چشم انداز راه حل دو دولتی می شود.

این فرستاده دولت چین خواستار تلاش های تمام عیار برای کاستن از فاجعه انسانی در نوار غزه شده و تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید به عنوان نیروی اشغالگر به وظایفش عمل و ایمنی امدادرسان ها را تضمین کرده و با برنامه های امداد بشردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید چین بر آتش بس در غزه و رد کوچاندن اجباری فلسطینی ها

تاکید چین بر آتش بس در غزه و رد کوچاندن اجباری فلسطینی ها