مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:052023-12-25اقتصادي

افزایش واگذاری زمین برای ساخت واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن


دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین برای احداث 9 هزار و 471 واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی در این استان خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری امروز در جلسه بررسی وضعیت واحدهای ویلایی مسکن ملی اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن با توسعه افقی شهرها این امکان فراهم شده است که زمین هایی را وارد محدوده شهرها کرد و از این طریق می توان با واگذاری زمین به متقاضیان زمینه برای ساخت مسکن توسط خود مردم فراهم شده و درنتیجه تعداد زیادی از این افراد خانه دار می شوند.

وی با بیان اینکه در شهرهایی که مشکل زمین ندارند این طرح قابلیت اجرایی شدن دارد، اظهار داشت: توسعه افقی شهرها می تواند نخستین قدم باشد اما تا حدی که طبق طرح جامع نیاز به بلندمرتبه سازی نباشد.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این استان همسو با اولویت دولت، زمین برای ساخت 75 هزار و 566 واحد ویلایی در تمامی شهرستان های استان بجز زاهدان و چابهار تامین شده که بعد از بررسی به 9 هزار و 471 متقاضی طرح اراضی واگذار شده است و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

اکبری تاکید کرد: ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی علاوه بر سرعت اجرای پروژه ها، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم براساس مختصات فرهنگی منطقه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش واگذاری زمین برای ساخت واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن

افزایش واگذاری زمین برای ساخت واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن