مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:402024-01-06سياسي

حمایت همراه اول از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات


فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات با همراهی مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شد.

مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات و با همراهی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در دی ماه 1402 اقدام به جذب و حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات کرده است.

این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات و با سرفصل یکی از کلیدی ترین و آینده سازترین فناوری های قرن حاضر برگزار شده است.

محورهای اصلی این فراخوان شامل فناوری های نوظهور در ارتباطات نسل 5 و 6 (لایه های هسته، انتقال و دسترسی)، اینترنت اشیا، اتصال پذیری و هوشمندسازی، ارتباطات، توسعه راهکارهای هوشمند در تلکام، فناوری های ماهواره ای، امنیت سایبری و مخابرات نوری و کوآنتومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همراه اول از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات

حمایت همراه اول از طرح های فناورانه در حوزه اتصال پذیری و ارتباطات