مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:562024-01-16حوادث

قتل همسایه به خاطر جای پارک خودرو


حسین ترکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: روز چهارشنبه بیستم دی ماه یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان اصفهان تماس گرفته و از نزاع و درگیری شدید بین دو شهروند خبر می دهد که متعاقب آن واحد گشت پلیس در محل حضور یافته و مشاهده می کند مردی 35 ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

وی افزود: با کشته شدن این شهروند پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان ارجاع و تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

ترکیان بیان کرد: در بررسی های علمی و تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد قاتل و مقتول هر دو با هم همسایه بوده که همیشه بر سر جای پارک خودرو با هم اختلاف داشتند و روز حادثه نیز به همین دلیل با هم درگیر شده بودند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه ماموران سرانجام سرنخ هایی از حضور قاتل در استان قزوین به دست آمده و سریعا تیمی عملیاتی با اخذ نیابت قضایی به این استان اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را پس از 4 روز از ارتکاب قتل دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل همسایه به خاطر جای پارک خودرو

قتل همسایه به خاطر جای پارک خودرو