مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:552024-01-06سياسي

گشایش دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در سفارت ایران در عشق آباد


دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسیر منتهی به برگزاری چهارمین سالگرد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، در سفارت ایران در ترکمنستان گشایش یافت.

- دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسیر منتهی به برگزاری چهارمین سالگرد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، در سفارت ایران در ترکمنستان گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت ایران پذیرای مقامات عالیرتبه ترکمنستان از جمله بایمراد آنا مامداف، معاون رییس کابینه وزرا در امور ساخت و ساز و صنایع بود.

همچنین سفرا و نمایندگان سیاسی و وابستگان نظامی مقیم در عشق آباد این اقدام تروریستی را محکوم و با خانواده جانباختگان ابراز همدردی نموده و برای مجروحین طلب شفای عاجل نمودند.

در بخشی از متن یادبود معاون وزیر کابینه وزرا ترکمنستان در امور ساخت ساز و صنایع آمده است: مراتب غم و تاسف عمیق طرف ترکمنی بابت اقدام تروریستی که در شهر کرمان رخ داده و منجر به جانباختن و زخمی شدن افراد زیاد گردید را ابراز می نماییم.

ما در غم مردم برادر ایران شریک هستیم.

در این لحظه دشوار تسلیت همدردی و حمایت خود را به خانواده ها، بستگان و نزدیکان قربانیان فاجعه ابراز نموده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت می نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در سفارت ایران در عشق آباد

گشایش دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در سفارت ایران در عشق آباد