مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:552023-12-25سياسي

انتخابات از یک حکومت دموکراتیک حکایت می کند/دانشجویان خواهان تحول هستند


دبیر اجتماع اسلامی دانشجویان با بیان اینکه برگزاری انتخابات و فرایند تصمیم گیری مردمی در یک نظام سیاسی، صفت دموکراسی را به یک نظام سیاسی می بخشد، - دبیر اجتماع اسلامی دانشجویان با بیان اینکه برگزاری انتخابات و فرایند تصمیم گیری مردمی در یک نظام سیاسی، صفت دموکراسی را به یک نظام سیاسی می بخشد، اظهار کرد: مادامی که انتخابات در یک حکومت برگزار می شود آن حکومت دارای یک نظام سیاسی دموکراتیک است؛ این موضوع به طور کامل گویا و شفاف است.

شایان طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رهبری در بیانات اخیر خود با مردم کرمان و خوزستان به آفات نبود انتخابات اشاره کرده اند، گفت: باید پرسش اگر انتخابات در یک رژیم سیاسی برگزار نشود چه اتفاقی می افتد؟ را مطرح کرد.

وجه نخست صورت بیانات رهبری در آخرین سخنرانی ایشان ناظر بر آفات نبود انتخابات و مشارکت مردمی در آن است؛ براساس اظهارات ایشان، اگر انتخابات در یک رژیم دموکراتیک برگزار نشود تحول نیز حادث نخواهد شد.

در این شرایط، مردم نیز فقدان آراء و نظرات را در صحنه سیاسی تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد: مادامی که انتخابات را به عنوان صحنه حضور و خواست ملت از درجه اعتبار ساقط کرده و در جهت رونق بخشی به آن نباشیم، نه تنها تحول خواهی ملت نسبت به مسائل جزیی کشور شکل نمی گیرد بلکه هیچ رویکردی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات از یک حکومت دموکراتیک حکایت می کند/دانشجویان خواهان تحول هستند

انتخابات از یک حکومت دموکراتیک حکایت می کند/دانشجویان خواهان تحول هستند