مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:202023-12-25اقتصادي

افزایش مدت ماندگاری مسافران با ارتقای کیفی خدمات بین راهی


فرماندار شهرستان میامی از لزوم برنامه ریزی برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران در نوروز 1403 خبر داد و گفت: ارتقای کیفی خدمات به افزایش مدت ماندگاری مسافران کمک می کند.

- ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان میامی از لزوم برنامه ریزی برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران در نوروز 1403 خبر داد و گفت: ارتقای کیفی خدمات به افزایش مدت ماندگاری مسافران کمک می کند.

علیرضا آشوری در جلسه ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان میامی ویژه نوروز که امروز (دوشنبه، چهارم دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید برای برنامه ریزی، ارائه خدمات و اجرای برنامه های مختلف اقدام کنند.

وی با تأکید به اینکه افزایش سطح کیفی و رضایتمندی زائران در سفر به شهرستان میامی در دستور کار است، ادامه داد: نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع های پذیرایی و اقامتی، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی و رستوران ها با هدف افزایش رضایتمندی و ماندگاری مسافران در میامی انجام شود.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی با تأکید بر اینکه لازم است نقاط قوت و ضعف سال گذشته بررسی شود تا بتوانیم عملکردی مطلوب را در نوروز 1403 داشته باشیم، گفت: باید از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی و مردمی برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مدت ماندگاری مسافران با ارتقای کیفی خدمات بین راهی

افزایش مدت ماندگاری مسافران با ارتقای کیفی خدمات بین راهی