مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:152023-12-26اقتصادي

حل مشکل جمع آوری زباله های بخش الوار گرمسیری اندیمشک در روزهای آینده


مدیر کل امور روستایی و شوراهای خوزستان گفت: مشکل جمع آوری پسماندهای روستاهای بخش الوار گرمسیری در حال پیگیری بوده و تا گرفتن تسهیلات برای رفع کامل این مشکل از ظرفیت شرکت های تعاونی استفاده می شود.

- مرتضی باوی مدیر کل امور روستایی و شوراهای خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی جلسه ای با دهیاران سه دهستان برنامه ریزی های لازم انجام شده تا مشکل جمع نشدن زباله در این روستاها حل شود.

 وی افزود: در حال حاضر دهیاری ها زباله های سه روستا در بخش الوار گرمسیری اندیمشک را جمع آوری می کنند، اما در خصوص سایر روستاهای این شهرستان تا زمانی که تسهیلات جهت خرید خودرو به این روستاها پرداخت شود برای رفع مشکل از شرکت های تعاونی خودرو تامین می شود.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای خوزستان گفت: ماشین های حمل زباله در روستای جا اردو در حال تعمیر هستند و به زودی مشکل عدم جمع آوری زباله در این روستا نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمع آوری زباله های بیش از 180 روستا در بخش الوار گرمسیری توسط دهیاری ها و بخشداری این مناطق نادیده گرفته می شود که این معضل اساسی مشکلاتی را برای شهروندان این مناطق به وجود آورده است.

به گفته رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیمشک، طبق قانون مدیریت پسماند جمع آوری، دفع و دفن زباله در روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل جمع آوری زباله های بخش الوار گرمسیری اندیمشک در روزهای آینده

حل مشکل جمع آوری زباله های بخش الوار گرمسیری اندیمشک در روزهای آینده