مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:252023-12-30حوادث

پاتوق های مواد فروشان در شهرک ویره شهریار تخریب شد


فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از تخریب پاتوق سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضایی در شهرک ویره و دستگیری 4 توزیع کننده مواد افیونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در پی گزارش ها و درخواست های مردمی مبنی بر دایر شدن پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر در شهرک ویره، پیگیری جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد 24 باب منزل مسکونی پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد افیونی شده و موجبات مزاحمت برای اهالی محل را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضایی و همکاری ماموران انتظامی کلانتری های تابعه و یگان امداد در عملیاتی غافلگیرانه این پاتوق ها را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه 4 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و یک خودرو توقیف و بیش از یک کیلوگرم انواع مواد افیونی، آلات و ادوات استعمال از آنان کشف شد، افزود: به منظور حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی به دستور مقام قضایی تعدادی از این پاتوق ها تخریب شد.

  پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتوق های مواد فروشان در شهرک ویره شهریار تخریب شد

پاتوق های مواد فروشان در شهرک ویره شهریار تخریب شد