مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:052023-12-28ورزشي

فعالیت 540 باشگاه ورزشی دارای مجوز در ایلام


تعداد 540 باشگاه ورزشی دارای مجوز در سطح استان فعال هستند.

- شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، ظهر پنجشنبه 7 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: تعداد پروژه های افتتاح شده در دولت سیزدهم 30 پروژه و همچنین 66 پروژه فعال و در حال اجرا است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی باشگاه های ورزشی افزود: تعداد 540 باشگاه ورزشی دارای مجوز در سطح استان با پیشرفت 65 درصدی نسبت به دولت گذشته فعال هستند که موجب اشتغالزایی بیش از 1600 نفر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه با بیان اینکه دستاورهای حوزه ورزشی استان در سایه روحیه و انگیزه انقلابی به دست می آید، گفت: اداره ورزش و جوانان استان ایلام در حوزه ورزش قهرمانی 28 مقام جهانی و آسیایی 199 مورد مقام های بین المللی و 60 مورد حضور در مسابقات بین المللی و همچنین 49 مورد ورزشکار دعوت شده به تیم ملی را به دست آورده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: تعداد هیات های فعال در کل استان 342 و در سطح استان 46 مورد است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت نشاط در جامعه و پیشرفت ورزش های همگانی، این اداره کل 14 مورد اجرای جشنواره های ورزشی و روستایی و 18 مورد همایش پیاده روی همگانی را در دستور کار قرار داده و همچنین موفق به کسب رتبه چهارم در بین هیات های همگانی کل کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 540 باشگاه ورزشی دارای مجوز در ایلام

فعالیت 540 باشگاه ورزشی دارای مجوز در ایلام