مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:412024-01-19سياسي

اقتدار جبهه مقاومت با تأسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران  در یادواره سردار شهید فرومندی و 201 شهید والامقام غرب خراسان رضوی در عملیات کربلای چهار و پنج، در سبزوار اظهار کرد: در جبهه مقاومت، شهید سلیمانی و همرزمانش با بهره گیری از آموزه های دفاع مقدس توانستند به پیروزی های بزرگی دست یابند.

وی با بیان اینکه پیشرفت های انقلاب اسلامی نیز که با الگو گیری از آموزه های دفاع مقدس حاصل شده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی به واسطه اخلاص رزمندگان به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح شده است.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران تاکید کرد: سه مولفه قوی داریم که نیاز به مراقبت دارد؛ نیروهای مسلح که حاصل خون شهداست، قدرت جبهه مقاومت که دنیا را تکان داده و  سوم انقلاب، که ما را به مرکزیت قله نزدیک می کند.

سردار ایزدی اضافه کرد: همچنین مقاومت دلیرانه رزمندگان جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ایستادگی رزمندگان کشورهای یمن، عراق و سوریه با تاسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید فرومندی، باید به عنوان الگویی برای سازندگی جامعه معرفی شود،گفت: این شهید والامقام  همواره در خط مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار جبهه مقاومت با تأسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته است

اقتدار جبهه مقاومت با تأسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته است