مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:502024-01-09ورزشي

ارائه خدمات فرهنگی به سامانه قمیار اضافه می شود


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: در بستر سامانه قمیار فعلاً محل های ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان معرفی شده که قرار است به زودی ثبت نام از متقاضیان دریافت خدمات هم در بستر قمیار فراهم شود.

- ایسنا/قم سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: در بستر سامانه قمیار فعلاً محل های ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان معرفی شده که قرار است به زودی ثبت نام از متقاضیان دریافت خدمات هم در بستر قمیار فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در قم در خصوص نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی روزمره اظهار کرد: در مقطعی از زمان هستیم که عرصه فن آوری اطلاعات و ارتباطات جزء نیازهای ضروری هر جامعه مترقی است.

وی ادامه داد: ازآنجایی که هوشمندسازی دارای ظرفیت بسیار بالایی برای ارتقای سطح رفاه بشریت است؛ لذا باید همه تلاش کنیم تا به عنوان پیشگام در این حوزه عمل کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم افزود: سیاست کاری در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری این است که در حوزه کاری مان از ظرفیت های فن آوری اطلاعات و ارتباطات در راستای خدمت بهتر به شهروندان و پیشبرد رسالت ذاتی حوزه کاری مان نهایت استفاده را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فرهنگی به سامانه قمیار اضافه می شود

ارائه خدمات فرهنگی به سامانه قمیار اضافه می شود