مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:052024-01-03اقتصادي

تولید 48 کیلومتر لوله در آذرماه در کارخانه ERW لوله سازی اهواز


مدیر تولید شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به تولید بیش از 48 کیلومتر لوله در آذرماه سال جاری در کارخانه ERW این شرکت در عین حال از شکست رکورد تولید روزانه 386 شاخه به متراژ بیش از 4.

- ایسنا/خوزستان مدیر تولید شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به تولید بیش از 48 کیلومتر لوله در آذرماه سال جاری در کارخانه ERW این شرکت در عین حال از شکست رکورد تولید روزانه 386 شاخه به متراژ بیش از 4.

5 کیلومتر در این کارخانه خبر داد.

کوروش غفاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در بخش ساخت، کارخانجاتSAW ، ERW و اسپیرال از ابتدای سال تا روز دهم دی، در مجموع 112 هزار تن لوله تولید کردند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 55 درصد رشد مواجه بوده است.

وی افزود: در بخش پوشش نیز در این مدت، 776 متر مربع کار پوشش کاری انجام دادیم که این میزان نسبت به مقدار پوشش مدت مشابه سال گذشته 88 درصد رشد دارد.

غفاری گفت: در کارخانه شماره 3ERW) )، 48 هزار متر لوله در آذرماه تولید کردیم که در نوع خود در چند سال گذشته بی نظیر بود و رکود تولید ماهانه خود را شکست.

وی ادامه داد: در روز نهم دی ماه جاری، 386 شاخه لوله و بیش از 4500 متر لوله در یک شیفت کاری تولید شد که این رقم در 5 سال گذشته بی سابقه بوده است و رکورد دستکم 5 سال گذشته را با این رقم شکست که جای تقدیر از نیروهای این کارخانه را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 48 کیلومتر لوله در آذرماه در کارخانه ERW لوله سازی اهواز

تولید 48 کیلومتر لوله در آذرماه در کارخانه ERW لوله سازی اهواز