مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:102024-01-16فرهنگي

برقراری نگاه جامع به دغدغه های صنفی اصحاب رسانه در دستور کار خانه مطبوعات باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین باید نگاه گسترده ای به حوزه استحفاظی خود اعم از فرهنگ و رسانه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین براتی در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و انتخاب اعضای هیات مدیره توسط اعضای این خانه، بیانگر تعهد و تخصص انتخاب شوندگان است و امیدواریم در راستای تقویت نام قزوین، اعتلای فضای رسانه ای و ارتقاء فرهنگی و اجتماعی استان گام های موثری برداشته شود.

وی افزود: رسانه در رشد فرهنگ و پرورش فضای فرهنگی استان و کشور نقش آفرین است و هرکس در این عرصه پا می گذارد باید از دقت نظر بیشتری برخوردار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: در این دوره از فعالیت خانه مطبوعات استان قزوین باید بهتر از هر زمان دیگری نسبت به انجام تعهدات در زمینه های فرهنگ و ارتقاء کیفی مسائل اجتماعی اقدام شود.

مخاطبین خانه مطبوعات، عموم مردم و نیز مخاطبین عضو خانه مطبوعات هستند که باید در مسیر آگاهی رسانی به هر دو بخش، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات پررنگ تر و فعال تر عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری نگاه جامع به دغدغه های صنفی اصحاب رسانه در دستور کار خانه مطبوعات باشد

برقراری نگاه جامع به دغدغه های صنفی اصحاب رسانه در دستور کار خانه مطبوعات باشد