مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 22:452024-01-04حوادث

دستگیری عاملان سرقت سوخت کامیون های پارک شده


سه سارق که سوخت کامیون های پارک شده در سطح  شهر کهنوج  سرقت می کردند، به دام افتادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال  شکایت تعدادی از کامیون داران مبنی بر سرقت گازوییل خودروهایشان در ساعت های پایانی شب، موضوع در دستور کار واحدهای انتظامی  قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا امیری  ادامه داد: در این زمینه نیروهای  کلانتری 11 با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ های به جامانده،سه نفر  از سارقان را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان  دستبند زدند و یک دستگاه خودرو پژو 405 به همراه  وسایل سرقت را کشف کردند.

این مسئول انتظامی افزود:  متهمان در بازجویی های انجام شده به 10 فقره  سرقت اعتراف  کردند ،که  تحقیقات از آنان در جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد،وی اضافه کرد: دستگیری این سارقان ابراز رضایت رانندگان کامیون ها و افزایش گشت زنی پلیس در نقاط احتمالی وقوع این گونه سرقت ها را به همراه داشت.

این مسئول انتظامی از دستگیری چهار سارق و کشف11فقره سرقت در نتیجه گشت زنی های هدفمند و تلاش ماموران کلانتری مذکور  خبر دادو اظهارکرد: سرقت های کشف شده مربوط به مغازه و منازل بودند که به علت  تجهیز نبودن  به امکانات بازدارنده و ایمنی مورد سرقت واقع شدند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان نیز مقداری اموال  سرقتی  کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان سرقت سوخت کامیون های پارک شده

دستگیری عاملان سرقت سوخت کامیون های پارک شده