مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:002024-01-04سياسي

ویژگی های امیرالمومنین (ع) او را منحصر به فرد کرده است


ولایت، معنویت، ایمان، توحید، ایثار، یتیم نوازی، فراموش نکردن بینواها و از کارافتاده ها از زیبایی های وجود امیرالمومنین (ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله کاظم صدیقی در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی تجسم غدیر اظهار کرد: ولایت، معنویت، ایمان، توحید، ایثار، یتیم نوازی، فراموش نکردن بینواها و از کارافتاده ها از زیبایی های وجود امیرالمومنین (ع) است که در عالم استثنایی است.

رییس بنیاد بین المللی غدیر کشور ادامه داد: مدیران استان فارس در خدمت به غدیر و در بازار امیرالمومنین (ع) کم نگذاشتند و جای بسی خوشحالی است که امروز دانشگاه هنر شیراز هم به میدان علی (ع) آمده است تا ریل را تغییر دهد و غدیر را برای جوانان تبیین کند تا دنیای غرب دروغگو که دم از دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر و حقوق زنان می زند نتواند به اهداف خود دست یابد.

وی با اعتقاد به اینکه صداقت در مکتب علی (ع) و دین اسلام است، گفت: برنامه های فرهنگی باید جهتش به سوی زیبایی های علوی و فاطمی باشد؛ خوشی های دنیا در اخلاق مداری است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه اسلام شادی، تفریح، تجسم زیبایی و شعر دارد، گفت: باید از چنین رویدادهایی برای تربیت و پرورش فرزندانمان بهره ببریم؛ متأسفانه گاهی فضاهای آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها به نوجوانان و جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های امیرالمومنین (ع) او را منحصر به فرد کرده است

ویژگی های امیرالمومنین (ع) او را منحصر به فرد کرده است