مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:402024-01-14اجتماعي

برف روبی معابر شهری با 172 دستگاه ماشین آلات و 800 نیروی خدمات شهری


شهردار اردبیل از آغاز پاکسازی خیابان ها و معابر از اولین دقایق بارش برف خبر داد و گفت: شهرداری اردبیل با 172 دستگاه ماشین آلات و 800 نیروی خدمات شهری به شهروندان خدمات ارائه می کند.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از آغاز پاکسازی خیابان ها و معابر از اولین دقایق بارش برف خبر داد و گفت: شهرداری اردبیل با 172 دستگاه ماشین آلات و 800 نیروی خدمات شهری به شهروندان خدمات ارائه می کند.

محمود صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با آغاز بارش برف در اردبیل، عملیات نمک پاشی و برف روبی معابر در سطح شهر آغاز شده است و این خدمات با استفاده از 172 ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و بهره گیری از 800 نیروی خدمات شهری در حال انجام است.

وی افزود: جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر و به موقع به شهروندان در پی بارش برف از ظرفیت و تجهیزات بخش خصوصی نیز بهره خواهیم برد.

شهردار اردبیل با بیان این که پارک خودروها در معابر، منجر به کاهش سرعت برف روبی می شود از شهروندان خواست تا از پارک خودرو در کنار خیابان ها و معابر اصلی خودداری کنند؛ هم اکنون همه معابر و خیابان های شهر باز و تردد در آن ها جریان دارد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، صفری ادامه داد: از شهروندان خواست مشکلات خود در ارتباط با برف روبی معابر اصلی و فرعی را از طریق سامانه 137 اطلاع رسانی تا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی معابر شهری با 172 دستگاه ماشین آلات و 800 نیروی خدمات شهری

برف روبی معابر شهری با 172 دستگاه ماشین آلات و 800 نیروی خدمات شهری