مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:502023-12-31سياسي

جذب معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جذب معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جذب معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد گفت: در دانشگاه فرهنگیان هم عملکرد دانشجو معلم رصد شود و در صورت وجود مشکل باید جهت اصلاح به دانشجو تذکر داده شود.

وی از گزینش به عنوان یک اصل مهم و قرآنی نام برد و افزود: آیات متعدد قرآنی به اصل گزینش اشاره کرده و تمامی انبیا مورد گزینش قرار گرفته اند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه با توجه به رسالت آموزش و پرورش که تربیت انسان را برعهده دارد امر گزینش بسیار سخت و خطیر است بیان کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش در استان کرمان در این زمینه بسیار موفق عمل نموده است.

علیدادی سلیمانی با تقدیر از عملکرد اعضای هسته هییت گزینش آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس بررسی های انجام شده آموزش و پرورش در زمینه گزینش بسیار دقیق عمل کرده است و جز دستگاه های برتر استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد

جذب معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد