مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:152024-01-02دانش

پرداخت وام های دانشجویی دهک بندی می شود


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تصمیم داریم از ترم آینده در صورتی که زیرساخت ها آماده باشد، پرداخت وام ها را دهک بندی کرده و پرداخت ها را از دهک های پایین شروع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود گنجی درباره آخرین وضعیت پرداخت وام شهریه گفت: هرزمانی که سازمان برنامه بودجه، اعتبار مربوط به وام شهریه را پرداخت کند، واریز وام شهریه دانشجویان آغاز خواهد شد.

وی درباره اینکه زمان پرداخت بودجه وام شهریه مشخص شده است یا خیر افزود: براساس اعلام سازمان برنامه بودجه، اعتبار وام شهریه تا پایان دی ماه پرداخت می شود و به محض پرداخت سازمان، وام شهریه به حساب دانشگاه ها واریز می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان از روسای تمام دانشگاه ها درخواست کرد، مانع امتحان دادن دانشجویانی که وام شهریه آن ها توسط دانشگاه تایید شده است، نشوند چراکه به محض واریز اعتبار مورد نیاز توسط سازمان برنامه و بودجه، وام شهریه دانشجویان به حساب دانشگاه ها واریز می شود.

گنجی ادامه داد: برای اینکه وام های دانشجویی اول به دست دانشجویان مستحق تر برسد، تصمیم داریم از ترم آینده در صورتی که زیرساخت ها آماده باشد، پرداخت وام ها را دهک بندی کرده و پرداخت ها را از دهک های پایین به سمت دهک های بالاتر شروع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام های دانشجویی دهک بندی می شود

پرداخت وام های دانشجویی دهک بندی می شود