مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:252024-01-10ورزشي

تفرجگاه عینالی تبریز میزبان مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی از برگزاری مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو به میزبانی تفرجگاه عینالی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی از برگزاری مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو به میزبانی تفرجگاه عینالی خبر داد.

بابک دانش پناه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار است که در کشور ما و در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی افزود: از کشورهای مختلف برای حضور و شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آمده و تاکنون به غیر از موتورسواران داخلی، از کشورهای گرجستان و ترکیه اعلام آمادگی شده است.

وی همچنین تشریح کرد: در حال حاضر قرار است 20 موتورسوار از کشورهای خارجی و 80 موتورسوار از داخل کشور در این رقابت حضور یابند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی درباره زمان برگزاری این مسابقات نیز بیان کرد: این مسابقات از 21 الی 24 فروردین سال 1403 برگزار خواهد شد که موتورسواران یک روز را در منطقه آزاد ارس و دو روز در تفرجگاه عینالی حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات با مشارکت سازمان توسعه و عمران عون بن علی، منطقه آزاد ارس، باشگاه ورزش شهرداری تبریز و هیئت موتورسواری استان تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرجگاه عینالی تبریز میزبان مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو

تفرجگاه عینالی تبریز میزبان مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو