مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:402024-01-03ورزشي

روایت حبیب در گود زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) اردبیل + عکس


با فرارسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، رویداد ملی «روایت حبیب» در زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، گود زورخانه امام علی علیه السلام اردبیل میزبان پهلوانانی از جنس مردانگی، صبر و مقاومت بود.

رویدادی ملی با عنوان روایت حبیب که با مشارکت ادارات و سازمان های مختلف مصادف با شب شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی هم زمان با سراسر کشور در محل زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد.

اجرای سرود، پخش نماهنگ، اجرای گروه نمایش و هنرنمایی ورزشکاران رشته باستانی، تحلیل و بررسی مولفه های مکتب حاج قاسم سلیمانی توسط سردار کریمیان و روایت خاطرات جبهه مقاومت توسط سرهنگ عبدی، از بخش های اصلی این مراسم بود.

  تفکر و آرمان های شهید سلیمانی فراتر از خاورمیانه بود غلام عسگر کریمیان در این مراسم که همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد٬ اظهار کرد: علت این که شهید سلیمانی را همه دوست دارند این است که وی یک مرد خدایی و مؤمن واقعی بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک مرد جهانی بود زیرا که تفکر، نگاه و آرمان های او جهانی بود٬ افزود: در کل انقلاب اسلامی یک انقلاب جهان شمول و جهانی است و آرزوی امام خمینی (ره) در تحقق بسیج جهانی اسلام به دست قاسم سلیمانی و یاران قاسم سلیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حبیب در گود زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) اردبیل + عکس

روایت حبیب در گود زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) اردبیل + عکس