مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:052023-12-24بين الملل

کنعانی: هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی از سوی گروه های مقاومت امری طبیعی است


سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه «متهم کردن ایران به هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی در منطقه اهداف سیاسی دارد و ما به این اتهامات اهمیت نمی دهیم»، - سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه متهم کردن ایران به هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی در منطقه اهداف سیاسی دارد و ما به این اتهامات اهمیت نمی دهیم ، خاطرنشان کرد اقدامات گروه های مقاومت علیه منافع رژیم صهیونیستی امری طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در گفت وگو با اسپوتنیک تاکید کرد که شکست پیشنهادات قطعنامه های بین المللی برای ایجاد آتش بس در غزه توسط آمریکا باعث شد که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت در نوار غزه شود.

وی گفت: جنبش حماس اعلام کرد که آماده رسیدن به توافق آتش بس است اما در سایه تداوم بمباران های رژیم صهیونیستی تحقق این گام امکان پذیر نیست.

کنعانی در بخش دیگری خاطرنشان کرد که با افزایش نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی در سطح جهان، اقدامات گروه های مقاومت در هدف قرار دادن منافع این رژیم امری طبیعی است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران همچنین گفت که تهران به اتهامات مطرح شده مبنی بر اینکه ایران منافع رژیم صهیونیستی در منطقه را هدف قرار می دهد، اهمیتی نمی دهد و این اتهامات اهداف سیاسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی از سوی گروه های مقاومت امری طبیعی است

کنعانی: هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی از سوی گروه های مقاومت امری طبیعی است