مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:302023-12-31بين الملل

نتانیاهو: ارتش اسراییل اخلاق مدارانه در غزه می جنگد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست کابینه گفت به جهانیان می گویم آن چیزی که درباره ارتش اسراییل منتشر می کنید دروغ بوده و ارتش اسراییل اخلاق مدارانه در غزه می جنگد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی حملات اسراییل، غزه به خطرناک ترین مکان جهان برای کودکان تبدیل شده است.

این گزارش آژانس کودکان سازمان ملل درباره اوضاع باریکه غزه است، حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کابینه گفت که ارتش اسراییل اخلاق مدارانه در غزه می جنگد و تمام چیزهایی که درباره ارتش اسراییل منتشر می شود دروغ است.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (یکشنبه، هشتاد و ششمین روز جنگ غزه)، از افزایش شمار قربانیان جنگ تمام عیار زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و اعلام کرد که شمار شهدای غزه به مرز 22 هزار نفر رسید.

کودکان و زنان بیشترین قربانیان تهاجم اسراییل به غزه هستند   بر اساس این گزارش، شمار شهدای غزه به 21 هزار و 822 نفر و شمار مجروحان به 56 هزار و 451 نفر رسیده است.

گزارش ها حاکی از آن است که بیش از 70 درصد قربانیان جنگ غزه را کودکان و زنان تشکیل می دهند.

سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی هشدار داده اند که همزمان با افزایش شمار پناهندگان، خطر افزایش ابتلا به بیماری در پناهگاه های موقت در نوار غزه تشدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: ارتش اسراییل اخلاق مدارانه در غزه می جنگد

نتانیاهو: ارتش اسراییل اخلاق مدارانه در غزه می جنگد