مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:102023-12-31ورزشي

سوپر گاف


سیاست توسعه گردشگری در پادشاهی سعودی با ایده میزبانی از مسابقات نهایی و فینال جام های مهم کشورهای اروپایی، کار دست دربار و محمد بن سلمان ولیعهد بلندپرواز عربستان داد و برگزاری سوپرکاپ ترکیه به دلایل سیاسی و بعد از چند ساعت درگیری لفظی بین مقامات ورزشی و دولتی 2 طرف، - سیاست توسعه گردشگری در پادشاهی سعودی با ایده میزبانی از مسابقات نهایی و فینال جام های مهم کشورهای اروپایی، کار دست دربار و محمد بن سلمان ولیعهد بلندپرواز عربستان داد و برگزاری سوپرکاپ ترکیه به دلایل سیاسی و بعد از چند ساعت درگیری لفظی بین مقامات ورزشی و دولتی 2 طرف، در ریاض لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز نوشت: بعد از قتل جمال خاشقچی سعودی در خاک ترکیه و تیره شدن روابط 2 کشور، کمتر کسی تصور می کرد فوتبال بهانه ای شود برای خراب شدن مجدد روابط دیپلماتیک 2 کشور.

سعودی ها که در چند سال اخیر میزبانی بازی های بزرگ فوتبال جهان را قبول می کنند، طبق توافقات اخیر، میزبان بازی سوپرکاپ ترکیه شدند اما پروتکل های خاص و عجیب سعودی باعث شد 2 تیم فنرباغچه و گالاتاسرای در زمین حاضر نشوند.

ترک ها به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری در کشورشان (اکتبر 1923) قصد داشتند با بنرهایی که جمله معروف آتاتورک (صلح در خانه، صلح در جهان) روی آن نقش بسته بود و همچنین بر تن کردن پیراهن هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپر گاف

سوپر گاف