مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:252023-12-26سياسي

وزیر کشور: امکانات دولتی به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان قرار می گیرد


قرار است از امکانات دولتی به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان قرار گیرد تا انتخاباتی سالم و پرشور همراه با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست تخصصی انتخابات استان تهران در برج میلاد، انتخابات جمهوری اسلامی ایران را از جریان اهای فتخار آمیز دانست و اظهار کرد: عده ای این جریان افتخارآمیز را نادیده می گیرند و می گویند انتخابات در ایران سوری است در حالی که واقعی ترین انتخابات، انتخابات ایران است.

وی با بیان اینکه انتخابات یک مبنای اساسی دارد و امر تاکتیکی نیست، گفت: انتخابات در غرب با تشکیل احزاب و تاکتیکی است اما انتخابات ما با حضور مردم و واقعی ترین انتخابات است.

وزیر کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و انقلابیون بر مشارکت حداکثری تاکید دارند اما عده ای طرفدار مشارکت حداقلی هستند و برای ناامیدی مردم تلاش می کنند تا مردم از حق خود در فصت آفرینی صرف نظر کنند.

وحیدی با بیان اینکه انتخابات از فرصت های بسیار گرانسنگ است، افزود: انتخابات در ایران مثل برخی کشورها اجباری نیست اما رکن مهم است که باید همگان برای برقراری 4 مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: امکانات دولتی به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان قرار می گیرد

وزیر کشور: امکانات دولتی به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان قرار می گیرد