مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:302024-01-10سياسي

وعده عین اللهی برای تکمیل پرونده الکترونیک و نظام ارجاع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، چهارشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول، در ابتدا به تازه ترین آمار مصدومان حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: - وزیر بهداشت با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما، به پرسش های مجری پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، چهارشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول، در ابتدا به تازه ترین آمار مصدومان حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 47 نفر در بیمارستان های کرمان بستری هستند که 20 نفر از آن ها بدحال هستند و از این 20 نفر، 10 بیمار اینتوبه شده اند.

وی در ادامه به پویش ملی سلامت اشاره کرد و افزود: تاکنون 39 میلیون و 254 هزار نفر از جمعیت بالای 18 سال در پویش ملی سلامت، غربالگری دیابت و فشارخون بالا شده اند.

عین اللهی گفت: تاکنون حدود 800 هزار نفر با بیماری پرفشاری خون و حدود 400 هزار نفر با بیماری دیابت، شناسایی شده اند که از بیماری خود آگاه نبوده اند.

وزیر بهداشت از تشکیل پرونده سلامت برای این افراد خبر داد و افزود: افرادی که با عارضه فشارخون بالا و دیابت شناسایی می شوند، تحت نظر مراقب سلامت خواهند بود.

عین اللهی به اجرای برنامه سلامت خانواده اشاره کرد و گفت: این برنامه در 180 شهرستان اجرا شده و پیش بینی می کنیم تا پایان دولت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده عین اللهی برای تکمیل پرونده الکترونیک و نظام ارجاع

وعده عین اللهی برای تکمیل پرونده الکترونیک و نظام ارجاع