مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:202024-01-06حوادث

زنگ تلفن، زن غریبه را در کمد دیواری رسوا کرد


زن سارق با صدای صدای زنگ تلفن همراهش به دام پلیس، افتاد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جوان، زنی که برای سرقت وارد یک خانه شده بود، وقتی در کمد دیواری پنهان شد به تله افتاد.

  مأموران پلیس مبارزه با سرقت تهران وقتی در خانه ای مشغول نمونه برداری از صحنه سرقت بودند با شنیدن صدای زنگ تلفن همراه از داخل کمد دیواری سارق را بازداشت کردند.

چندی قبل تلفنی به مأموران پلیس تهران خبر رسید سارق یا سارقانی به خانه ای در یکی از خیابان های شمال تهران دستبرد زده و مقدار زیادی دلار به ارزش حدود یک میلیارد تومان سرقت کرده اند.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران راهی محل شدند و دریافتند محل حادثه خانه دو طبقه ای است که ساکنان آن چند روزی مسافرت بوده اند و سارق هم از این فرصت استفاده کرده و دست به سرقت زده است.

از سوی دیگر در بررسی ها مشخص شد سارق به احتمال زیاد فرد آشنایی بوده، چون بدون تخریب قفل در و با کلید یدک یا شاه کلیدی که داشته در را باز و اموال با ارزش پیر زن پولدار را سرقت کرده است.

شاکی به مأموران گفت: خانه ای که زندگی می کنیم خانه پدری مان است و من همراه همسرم و فرزندانم در طبقه اول و مادرم که پس از فوت پدرم تنها شد، در طبقه دوم زندگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ تلفن، زن غریبه را در کمد دیواری رسوا کرد

زنگ تلفن، زن غریبه را در کمد دیواری رسوا کرد