مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:062024-01-15اقتصادي

اهداء 100 فقره سند مالکیت به کشاورزان سملقانی


سرپرست سازمان ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی گفت: تعداد یکصد فقره سند مالکیت کشاورزی به کشاورزان شهر آوا و اهالی روستای شیرآباد شهرستان سملقان اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سملقان، محمد مقدسی، سرپرست سازمان ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی، در حاشیه اهدای سند به کشاورزان در گفت وگو با خبرنگار فارس در این سلمقان، اظهار کرد: جلوگیری از اختلافات مرزی بین کشاورزان، تثبیت و به مالکیت شناختن اراضی کشاورزی، استفاده از اسناد برای تسهیلات بانکی از مزایای مهم سند کردن اراضی کشاورزان است.

وی با اشاره به  393 هزار هکتار  اراضی کشاورزی در استان گفت: تاکنون  106 هزارو 800 هکتار در قالب 8 هزارو 653 قطعه سند مالکیت صادر و به کشاورزان  اهدا شده است.

سرپرست سازمان ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی افزود: در شهرستان های مانه و سملقان، 76 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که برای 24 هکتار سند مالکیت در قالب  13 هزارو یکصد قطعه سند صادر شده است.

  وی با اعلام این خبر که تا پایان سال 1403 طرح کاداکس در استان به اتمام خواهد رسید گفت: 5 قرارداد در حوزه کشاورزی با شرکت ها بسته شده که با حضور در روستا ها و نقشه برداری اراضی کشاورزی  به صورت رایگان سند صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء 100 فقره سند مالکیت به کشاورزان سملقانی

اهداء 100 فقره سند مالکیت به کشاورزان سملقانی